Komunikujeme se zákazníkem
Komunikace je základ, a proto se snažíme být s našimi zákazníky v kontaktu a informovat je o tom, jak to s jejich objednávkou právě vypadá.
Po odeslání objednávky bude do Vaší e-mailové schránky odeslán automatický e-mail s rekapitulací objednávky. Naši pracovníci Vás co nejdříve budou kontaktovat o přibližném termínu expedice zboží. Při platbě převodem Vám po ověření dostupnosti zašlou také variabilní symbol a číslo účtu pro provedení platby.
V případě, že zboží není právě skladem, sdělíme Vám předpokládaný termín naskladnění zboží.
Pokud zboží již není možné dodat, pokusíme se Vám nabídnout náhradní zboží s obdobnými parametry a cenou.
Stav vyřízení objednávky můžete sledovat přes heslo, které Vám zašleme v rekapitulačním e-mailu. O vyřízení Vaší objednávky budete také průběžně informováni e-mailem.
V den expedice obdržíte e-mail s číslem Vašeho balíčku a odkaz, kde můžete sledovat cestu Vaší zásilky.
Přejeme Vám příjemný nákup
Tým brašničky.cz